30 dec. 2009

VARFÖR???

Vad gör att en gift man tar sig friheten att uppvakta eller rättare sagt visa sitt intresse för en av sin frus väninnor???
Jag har i dagarna råkat ut för detta, och jag kan tala om för er, att jag tog så fruktansvärt illa vid mig!!
Vem gör något sådant mot sin partner?? Och varför??
Jag har börjat samla mig efter denna händelse, och har bestämt
mig för att konfrontera denna man när tillfälle ges!
Tror han att jag skulle vilja ha ett förhållande eller sex med honom, när
jag känner hans fru???
Alla är vi olika, men varför nöja sig med "begagnat" när det finns nytt???
Sänder all kärlek jag har till min väninna och önskar henne det bästa, för det är hon värd!
Goda tankar till er alla så här på årets slut och önskar er ett GOTT NYTT ÅR! Love/ Brownie

1 kommentar:

  1. Fyysjutton,finns det ingen heder längre! Sänk honom!
    1000kramar till väninnorna!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails