27 juli 2009

Mitt strå till stacken!

Efter en kväll med vår bloggande vän är jag nu här!
Jag ska göra mitt bästa för att upprätthålla och underhålla er,
med storys ur verkliga livet!

Det blir ingen lång berättelse nu ikväll, för det är läggdags för mig,
jag börjar ju bli "gammal"!

Imorgon är en ny dag, som ska startas med att hämta en hund eller rättare sagt en valp!
Dock inte min valp, utan en av döttrarnas kompis, lilla vovve!
Och jag kan lova att den är liten,
en chiuvava valp.
Lillmatte är på semester och kommer hem på torsdag kväll,
tills dess ska
jag bara,
ta hand om mig, mitt hem, mitt jobb, mina barn, min hund och denna lilla fyrbenta varelse!

Kvinnligt eller manligt???
Ibland funderar jag över ...varför jag är trött??
Lev å må underbara väninnor!
//Brownie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails